Badrumsskåp

Nu är badrumsskåpet äntligen klart. Jag började nån gång innan jul, så det har tagit lite tid. Ändå så skulle jag fuska och försöka måla med mycket färg, så det skulle räcka med ett lager. Resultatet blev en del rinningar, som jag fick slipa bort. Att man aldrig lär sig.

Knopparna blev inte heller helt bra. Men bra mycket snyggare än handtagen som var där innan. Lite snett och vint blev det. Men trots detta blev jag ganska nöjd med skåpet. Tyckte att färgen blev fin. Jag hade tänkt lila från början. Men Marcus och jag kom fram till denna färg tillsammans.

Nu är allt som ska målas till lilla toan klart. Nu ska vi hitta ett nytt golv och en glasskiva att hänga bakom handfatet. Så ska vi nog bli klara där inne med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0